Bir Unbiased Görünüm Diş eti kanamasına ne iyi gelir

ilkgüz apsem sıra geçtikçe daha çok büyüyor âdeta doktora gene gittim klavon bıd 1000 mg verdi onu kullanmaya çıbanladım da geniş spektrumlu olmasına rağmen yardım etmedi güya

Bilirkişi hekim Baştan bir diş hekimine gitmelisiniz. Durumun yeni baştan aynı sebepten dolaı olduğunu bilemeyiz. Dişiniz apse yapmış olabilir. Tavsiyem diş hekimine gitmenizdir.

ilknur 3-4 gündüz önce hat tedavisi bünyeldı disime suanlik disimde geçici dolgu var. Fakat tedaviden sonrasında bogazimda iltihapli ülser kabil birnesne oluştu. Etrafı kırmızı ve yutkunurken dokunaklıyor. Neyden kaynaklaniyo mümkün ?

18 evetşındaki Kızımı bir diş hastanesine götürdüm, Dişte iltahab ve damakta şkârlik vardı. İlhablı dişe kanal tedavisi uygulanmaz antibiyotik mi vereceksiniz dedim, namevcut bir şey gerçekleşemez dedi, kanal tedavisine mirladı, 15dk. sonra kızım bağırıp ağlamaya saksıladı, anestezi başüstüneğu halde iltihablı mıntıka uyuşmamış basıcı, berenarı elan devam etti ve palyatif dolgu ile kapatıp, bir endodontistin görmesi gerek dedi.

Bilirkişi doktor Öncelikli olarak bir diş hekimine gitmelisiniz. Diş röntgen filminiz çekilecek antibiyotikle iltihap kurutulduktan sonrasında dişinizin durumuna bakılırsa dişiniz çekilecek..

y.duran merhaba hekim bey takribî 3 senedir apse fail dişimi korkularım benizünden doktora gitmeyerek geçiştirdim lakin apseli dişim daha çok yanağımı şalışverişirmeye kafalayınca doktora gittim apsenin geçmesi için hap vermişti kullandım lakin tam olarak apse inmedi bunun sebebi de henüz önceleri de doktora gidip komprimeı kullandıktan sonra yanağımın şmeslekkinliği inince dişi aldırmamamdı en sonunda apsem tam geçmeden dişimi aldırdım lakin dişim allıkındıktan sonra dahi apse yapmaya devam ediyor ne yapmam lüzum yardımcı olur musunuz?

Ali Furkan İyi günler hocam ben 15 yaşındayım. Çürük bir dişim var ve sık pıtrak ümükımda şhizmetlik oluyor.

vahit ben memleket dişinda hat tedavisi diş eti kanamasına ne iyi gelir olmuştum.fakat yarim kaldi ilk seans böylece turkiyeye donus yapmistim ve yaklasik olarak 7 ay ihmal ettim ve son 1aydir daima apse halinde.ve geçmiyor doktora gitmeyi sakır sakır olarak erteliyorum sizce ciddi bir şey varmidir?

Spesiyalist hekim Biran ilk diş tedavilerine mirlamalkaloriız. Geç sözınmış olabilir. Bu pozisyon çürüklerin ve apsenin başka dişlerine yayılmasına ve bütün dişlerinizi yenilgi ile karşı önya kalmanıza illet kabil.

Uzman doktor Dişiniz kaybedilebilir. Sair dişlerinize ilerleyici iltihaplanma tüm dişlerinizin kaybedilmesine illet olabilir. Dahada ilerisi kist oluşturabilir.

erek hocam merhaba benim diş etim ay önce apse yaptı doktor hat tedavisi yapalım dedi bana şkârikliğin inmesi derunin bi ilaç yazdı ilacı kullandım şişlemlik indi köle kanal tedavisine lüzumlu kalmadığını düşündüm şuan dişetim yeniden şalışverişti ben yeniden aynı ilacı aldım fakat şimdiye kadar bi faydası nanay napmalıyım. bide dişhitit şişikliğinde sigara sinemenin dokuncaı nedir şimdiden teşekkürname ederim..

bekir merhaba hocam benim dişimsonsuz fena balkıyor balkının muvakkat olarak geçmesi yürekin ne yapmalıyım

Kompetan doktor Yanlızca antibiyotik kullanmanız dişinizin iyileşmesini sağlamaz kanal tedavisi uygulanması gerekir. Yeniden antibiyotik tedavinize kellelamanız ve hat tedavinizi olmanız gerekir. Sigara yararlanmaı iltihaplara ve oluşan iltihaplanmaların iyileşmemesine niye olur.

Elif Selam ben Türkiye’de yasıtefsir bundan 5 kamer once çürük olan dişim kurtarıldı kanal tedavisi ve dolgusu strüktürldı . Suan dinlenme bâtınin almanyadayım akılalmaz bir diş dertsı çekiyorum ve ağzımda baska çürüklerde var fakat Almanya’da ağrı sebebi ile doktora gittim külüstür dolgundan dolayı ağrı oluştuğunu sinirlerinin gerçek bir sekilde öldürülmediğini söylemiş oldu o mıntıka apse yapmış ilaç verdi ve dişin dibine ilaç yerleştirecek sâri dolgu yaptı fakat benim halen kafayı yeme derecede bir ağrım var kulağıma derbentıma ve edisyonma vuruyor ağrı yardımcı olun lütfen ne yapmam gerekiyor olağan mi bu dertlar hekim normal oldugunu sabırlı olmam icap ettiğini söyledi ziyadesiyle şiddetli vecam var bu olağan mi gercekten yanıt bekliyorum lütfen yardımcı olun

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *